Benimde böyle idi hic stes yapma 5. Gun 2 aded konuldu biri tuttu bende baslarda piskolojim bozuldu ya yukselmezse ya kalbi durursa gece gündüz uykum kalmadi yemekten tırnaklarım kanadi…. okuya okuya uyuyorum hala….. 31+6 olduk bugün sukur Alllah büyük… bide benim 2 dis gebeligim var…. doktor buda dis gebelik olabilir diye uyardı….. sen içini ferah tut ne yapıyorsan aynen devM et