Damlabekiz 10 dakikada bir sancım geliyor 5 dakika sürüyor suyum da henüz gelmedi hastaneye gitmelimiyim devlet hastanesine gidiyorum doktorumun numarası da yok malesef bilgisi olanlar verebilir mi ve bu sancı her vurduğunda belime de vuruyor
Deletedmom_5 Damlabekiz suyu doğururken patlayanlar var suyu bekleme cocuk asagi inmis bile olabilir 5 dakikada bir diyorsun en yakin hastaneye git
Nurunannesiii12 Damlabekiz sen hiç burada oyalanma direkt hastaneye git sen gidince doktoru da çağırırlar. Sancıların sık sık oluyor Belli ki doğum başlıyor Yani geç kalma
Nilya88 Damlabekiz çocuk kakasını yapmış olabilir arkadaşım öyle olmuştu acilen git acıklığına baksınlar
E_T Damlabekiz Benim de 15 dkk da bir oluyordu sancı suyum gelmemişti dayanamadım gittim hastanede patlattılar suyumu bence bekleme git