Yeni 35 oldum ve sancım hiç geçmiyor bide gebeliğe bağlı şeker çıktı gecen hafta 6 gun hastanede yattım bebek için ciğer geliştirici iğne oldum aşırı sertleşme oluyo hiç geçmiyo iki daka geçse gene oluyo bi taraftan doğum yapmak istiyorum artk bu ağrılardan öldüm ama bi taraftanda korkuyorum doğum olsa bebek küveze alınır diye 😔😔sormak istediğim bu hafta doğum yapıpta bebeği küveze girmeyen var mı arkadaşlar bnmkinin kilosu 2800 olmuştu geçen hafta şekerden iri bebek ddi doktor🙄