Merhabalar bilenlerden detayli bilgi alabilirmiyim pandemiden dolayi calisamiyodum ogretmenim tam ise girdigim ay hamile oldugumu ogrendim gittigi yere kadar calismayi dusunuyorum gecenlerde forumda sigortali olanlara odeme yapildigini okudum simdi bu odemeden yararlanabilicekmiyim bunun icin bi prosedur varmi iste su ayda isten izin alman gerekiyo sonrasinda ise geri donmen gerekiyo vs diye. Dogum sonrasi ise donmek zorundamiyim bi sure donmem diye dusunuyorum ama su pandemi zamaninda odeme almakta gercekten iyi olur en azindan bebek icin hastane masraflarini karsilar diye dusundum varmi boyle birsey gercekten ? Memur degilim bu arada ozelde calisiyorum