lunaaa Deletedmom_5 yaa🥺sanki hic olmayacak gibi geliyo silik olur boyle en fazla sonra kaybolur gibi 🥺hadi bakalim asiri merak ediyorum tahminin cikacak mi🧚🤗
lunaaa KubraAydin yaa🥺e o zaman ne zaman degerlendirsek ya cok kararsiz kaldim🥺cunku esim her zaman iliskiye giremiyo😔🙈yani bi iliski olduysa kac gun gecicek de anca oyle🤦🏻♀️
KubraAydin lunaaa yumurtlamayı gördüğün günden itibaren 4 gün ilişki olmalı birde yumurtlamadan itibaren avakado ye 7 gün inşallah tutar canım
lunaaa KubraAydin iste o 4 gun iliski olayini yapamiyo esim ki🙈aralik olmali mutlaka onun icin🙈ben de hangi gunu degerlendirsem ozellikle diye dusunuyorum🧚hangi gunu degerlendirmek daha degerli acaba bilgin var mi yani tek bi gun degerlendirme hakki olsa hangi gunu tercih etmeli gibi😬
lunaaa KubraAydin ikisinden birini tercih edecek olsan hangisini tercih ederdin peki🙈😂iliskiden sonra ayaga kalkiyorum dusa giriyorum hemen mesela o hamile kalmaya engel olur mu ki bi de pozisyon onemli mi acaba🙈😬
KubraAydin lunaaa kalkmaman gerekiyor hayatım :) dogy pozisyonunu deneyin hemende kalkma yat :) benim bildiğim çatlama günü daha önemli , yada yumurtlama ve çatlama gününü değerlendir mesela 4 günse bir gün olsun bir gün olmasın
lunaaa KubraAydin mesela cift cizgi cikarsa o gun yumurtlama ertesi gun silik cikti diyelim o gun de catlama oluyo di mi:)tesekkurler bu arada oneriler icin🥰
KubraAydin lunaaa aynen ama bazen yumurtlama 2 gün sürüyor 3. Gün çatlama oluyor , rica ederim canım :)