Kizlar bu ilk hamileligim 9+4 olduk ve cok sükür öyle asiri diyebilecegim sikintilarim yok fakat gün icinde birden acayip bir halsizlik geliyor mesela kahvalti hazirlarken alisveristeyken yemek yaparken birden bire gücsüz kaliyorum sanki. Uzanmam gerekiyor anca öyle biraz kendime geliyorum. Bunu yasayan varmi normalmi acaba? Öyle cok hamilelik psikolojisine kapilip pimpiriklenmek istemiyorum 🙈😊