Betfer zor ya, normal doğumun sancısı zor ama doğumdan sonra bitiyor. Sezeryanın acısı doğumdan sonra çıkıyor yatmak kalkmak öksürmek hapşırmak tuvalet hepsi eziyete dönüyor. Gözünüzü korkutmak için demiyorum tabi ama normal doğum imkanı varsa ameliyat masasına yatmak tercih edilmemeli bence