Adar2 geçen hafta nst de sanci çıkmıştı alttan bakicakdı ama daha erken dedi haftaya tekrar çağırdı ama bu sabah ağrılardan uyandım 2 saat kadar uyutmadı sonra uykuya dalabildim simdi ise ufak ufak ağrılarım var ama dayanilmayacak gibi değil sanirsam gelmeye çalışıyor 🙈