Gamzeeek https://resimyukle.link/i/py3Kh https://resimyukle.link/i/pyxxO Arkadaşlar bugün keseyi gördük çok şükür ben 5+2 diye biliyordum kendimi ama doktorum 6. Haftaya girmek üzeresin dedi acaba bu ultrason resminde yazıyor mu kaç haftalık oldugu daha yeni oldugum için bilmiyorum..
Sno Gamzeeek sağ alt köşede CRL bebeğinboyu GA da haftası yazar sizin gönderdiğiniz fotoda bulanık çıkmış yada yazmıyor
Kumru_ Gamzeeek resim net çıkmamış ama iyice bakın bir yerde şöyle yazar “5W2d” yani beş hafta iki günlük:)
Gamzeeek Elif0712 hayır yarın bir gün 6 haftalık oluyorsun dedi heyecanlıydım birde kese gözükecek mi diye doktoru tam anlayamadım
Hilal-95 Gamzeeek erken döllenmedir yada ultrasonlar da fark ediyor canım benımde 16 haftalıkmış ama ben 15 sanıyodum değiliyor o hayırlı olsun🤗