Cemrece suscarparimm Yaa hadi insallah benimde nisanim geldi sabah ama kasilma falan yok henuz doktor bekleyelim dedi bekliyorum 😅
suscarparimm Cemrece Bana gel nst çektr dedi sancı var ama nst de yok şey gibi oldu ay lav yu da tınne aslında vardır ama resmiyette yoktur diyor ya onun gibi bizimkide 😂
suscarparimm Adar2 Aynı şekilde benimde sancı çıkmadı ama bende sancın olursa ve su gelirse gel denildi bakalım
Cemrece suscarparimm Hahah 😂 olsun bu da bisey bence sahsen ben sevindim nisan gelince dort gozle kasilma bekliyorum 😅😅
suscarparimm Cemrece Bende bide sancım vardı doktor çağırdı hevesle gittim ama yine icraat yok dalga geçiyo benim kız
Busraors suscarparimm kaçıncı haftadasın canım of keşke bende bugün doğursam da kurtulsam hayırlısıyla ama ben 37 deyim