Princessmom Dün dış gebelik yüzünden iğne oldum. Arkadaşlar bu iğne sonrası kanama flanmı oluyor noluyor can skıtımdan doktora sormayı unuttum
beren_r Princessmom igne old bnde ama duşmedi igne ile bnm beta hcg yukselmeye dvm edince tupumu aldilar
beren_r Princessmom igne ile duşerse kanama azda olsa yine olur hralde cnku bn amelyt olmama rgmen az kanamam oldu
Princessmom beren_r Benm betam çok düşük 140 doktor yüzde 99 düşer dedi. Ama tabi bilinmez ynede. İğne sonrası kanama flan oluyormu nasl düşüyor beta
beren_r Princessmom bnde igne ile dsmedi kanamalarm oluyordu en son amelyt oldum betaya bakmalari lazm hstanede kan verp
Princessmom esra572 ben dün oldum ama herhangi bi kanama yok şuan merak ettm yani illa oluyormu kanama flan
esra572 Princessmom illaki olmuyor canım rahimin içindekine bağlı birazda. Pihtilar çoksa dışarı atıyor vücut ama o iğne zaten tüplerde ki gebeligi sonlandırdigi için kanama olup olmamamsi çok önemli değil inşallah betaniz düşüşe geçer
Princessmom esra572 İnşallah canım zaten 140 düşer biran önce umarım. Bende sadce şuan mide bulantısı hafif ve bas dönmesi var kanama lekelenme yok. Doktor normal dedi olmamasına ama blemedm ynede olması gerekiyormu diye
Princessmom beren_r dün oldum daha iğne 3 gün sonra kan vercem umarm düşmüştür. Çok zor süreç Allah kmseye yaşatmasın
esra572 Princessmom benim değerim çok yüksekti canım içini ferah tut dusecek zamanla benimki iğne olduktan sonra biraz yükselip düşüşe geçti 6ay sonrada gebelik öneriyorlar oldu hemende şükür
Princessmom esra572 İnşallah benmde olur sorunsuz insan böyle şeyler yasaynca korkuyor yne aynısı olacak diye