Mnevvr53 Kizlar ilk gebeligim sezeryandi 37 haftada ani dogum yapmak zorunda kalmiştim ikinci gebeligimu yaşiyorum 35 haftada sezeryan gunu verirmi cunku 2 hafta sonra kontrolle cagiriyo 2 hafta sonrada 38 imci haftaya geliyo
Elif0712 Mnevvr53 vermez cnm gebelik normal ilerliyorsa neden versin arkadasim 36 da dogum yapti mesela ama bebegi 4 kilo olmus gelisimini tamamladi diye aldi dr senin bir sorunun yoksa 38 i bekler bn iki kiziminda 38+1 de dgum yaptim hak gecmesin dedim
Miumiu Mnevvr53 Valla benim de randevum salı günü, 35 haftalık olucam eğer gün verirse size söylerim😂 Ama zaten ultrason çıktısında tahmini gün diye yazıyor hep gelişimine göre. Hı sezeryan istiyorsanız verebilir tarih ama normal doğum için bir tarih vereceğini düşünmüyorum çünkü belli olmayan bir şey.
Beyzan Mnevvr53 bana doktorum 39. Haftada alıyorum 2. Sezaryen için dedi. Bence size de verilir gün yine kontrole gidersiniz ama tarih belli olur. Hafta ve gün olarak
Halaloy7 Elif0712 36 haftada kilosundan dolayı alması çok saçma olmuş. Tamam kilo alıyor ama daha ciğerleri tam gelişmiyor ki. Benimde 36+3 te 4.500 kg bebeğim 38+5 için daha geçen hafta gün verdi o da artık 4750 olduğu için ve sezeryan günü normal olduğu için
Elif0712 Hssssh23 tamam bnde diyorumki bebege bagli suyu tamsa hersey yolundaysa suan vermez 37 haftada falan soyler
gozdee07 Miumiu benım de salı günü 35. Hafta olucak şimdiye kadar doğumla ilgili hiç bişey konuşulmadı ama ben sezeryan istediğimi söyleyeceğim gidince acaba banada gün verir mi
Gamzeee89 Halimeo banada 17 haziran dedi ama Bir iki gün önce olabilir dedi şimdi haftaya çarşamba kontrolüm war 37 haftalık oluyoruz tam netleştirirz dedi zaten sezeryan da genelde 38 alıyorlar sen hazırlığını ona göre yap o hafta alınırsın gününü 37 de filan netleştirirsiniz
Eylul_naz09 Mnevvr53 tahlıl yapıcaz ac karnına gel dedı mı doktorun .bana 35+4 de gel dedı ac dogum ıcın tahlıllerını yapalım hem dogum hakkında konusalım dedı erken dogum teshısım var ztn 31 haftadan berı .salı gıdıcem.
Glsmcglr Ciddi bir sebep yoksa yapmazlar, geçen ben muayene olurken bir kadın kaldı 36 haftalık hamile çocuklarıma bakan yok haftasonu alsanız diye ısrarda bulundu doktor azarladı ben almam git başka doktora sor diye 🤦🏻♀️
Thutik Mnevvr53 34+4 te almıştım ben günü, eğer sezaryen kesinse günü erken belirlemekte bir sorun çıkaracağını sanmıyorum doktorların 🍀
Mnevvr53 Thutik ilk gebeligim sexeryan ve normal dogum yapamam diye raporum var bel fitigim omurgaligin orda oldugu icin basinc yuzunden patlama ve fenc kalma ihtimalim var diye sezeryan olmam gerek
HavvaMerve Mnevvr53 Benim doktorum 32.haftada verdi canm 🤷🏻♀️ Tabi eger acil durum olup suyum falan gelmezse evde
zippirana Mnevvr53 benim ilk doğumum erken ve sezeryandi daha doktorla ilk görüşmemde 37de alalim doğumun kendi baslamasjni bekleyip riske atmayalim demisti o yuzden 35haftada verir muhtemelen
Mnevvr53 zippirana bende ona göre hazirlik ederim daha hazirligimi yapmadim bile doguma yakin yaparim dedik
Emirinannesi34 Mnevvr53 son haftalarda kontrol sıklığı arttığı için çağırıyordur arkadaşımda 2.gebeliği tekrar sezaryen olcak bi sıkıntı olmazsa 38 e kadar bekleyelim ondan sonra günü konuşalım demiş doktoru
Ferihan Mnevvr53 dün 35+0′dık kontrolüm vardı ama erken daha gün vermek için dedi doktorum 10 gün sonra için çağırdı o zaman veririz dedi 🥰
canserko Mnevvr53 35 de gidersin 1 hafta sonra gel randevu vercem der illa 2 haftada bir gitceksiniz diye zorunluluk yok