Krizantem_ holly Ben çikolata yaptırmadım malum yaz ayı eriyor disari da dolapta da tadı değişiyor bence düsünmeyin ama hacı şerif e yaptırırdım yaptırsam..
Krizantem_ holly Dolap derken buzdolabı demek istedim. Oda sıcaklığında eriyor güneş dibinde olmasa da😊