Aşırı takıntılı biri olduğum için galiba bu hafta ikili tarama testimiz var yüreğim ağzımda geziyorum resmen sürekli bir şey diyecekler mi diye korkuyorum ağlayasım geliyor bebeğimin sağlıklı olmasını istiyorum ve daha hiçbir şey yokken çok üzülüyorum benim gibi olan var mı aranızda bununla nasıl başa çıkabilirim ?