AzraDuru21 Kızlar idrar yollarında enfeksiyon için doğal yolla bir çözüm bulan oldumu.İlac kullandığım halde geçmedi.38 haftalik olduk sanırım bu zamanlarda herkeste oluyormuş.Sizler nasıl çözüm buldunuz yardımcı olur musunuz
Hatice4446 AzraDuru21 aynı skntıyı bende çekiyorum ya çözüm bulamadım be yapsam geçmedi bu zamana kadar 37 haftalığım bende doğumuma az kaldı ve korkuyorum
MineLule AzraDuru21 Bol su + pamuklu kumaşlardan yapılmış ped. Pedleri her lavoboyu kullandığınızda değiştirin, ve sürekli kuru tutun.
Basak AzraDuru21 dut kurusu alıp bir yemek kaşıgına bir bardak suda kaynatın kayınvalidemin enfeksiyonu 60-70 lere çıkmıştı dut suyu yalarak ypk ettik çok sükür
AzraDuru21 Hatice4446 benimde doğuma 9 gün kaldı bir aksilik olsun istemiyor insan ondan Kasıklarda ağrı yapıyor artık bu kadar yoğun değildi birden arttı
Nazzlitekcan AzraDuru21 ben maydanozu kaynatıp peşin üstüne koyuyorum hibyarim saat falan onunla duruyorum duştan sonra en azından bu süre rahatlatiyo
Mizgin2020 AzraDuru21 maden suyu na limon sık iç gunde iki tane çok fazla yararı var lavaboya giderken sarı sarı akıntı geliyor
AzraDuru21 Mizgin2020 Kusura bakmayın birşey sormak istiyorum tekrar sizin dediğinizi yaptım bugün gerçekten yoğun şekilde attırdı dışarı ama biraz kahve akıntıyla geldi çok az ama kahve akinti normal mi acaba buda bir bilginiz varmi
Mizgin2020 AzraDuru21 benm ilaçla o kadar sökülmedi geçen ay o kadar sarı akıntım oldu bende gebelik var sandım sonra adet oldum sonra farkına vardım ki maden suyi söktü iltihabi
AzraDuru21 Mizgin2020 Tamam çok teşekkür ederim şimdi deneyeceğim dediğinizi.Banada doktor ilaç verdi ama maalesef iyi gelmedi.Birde bunu deneyeyim sağolun