Burcukra Hanımlar önerir misiniz ben de şehir hastanesinde düşünüyorum özeller almış başını gidiyor 😪
Aysobaciniz Burcukra geçen yıl yengem doğum yaptı elazığ şehir hastanesinde hemde sezaryendi çok memnun kaldı temizliği, hijyeni çok hoştu diyor özel hastane gibiydi personelde çok ilgiliydi diyor. Tabi geçen yıl yeniydi şimdi ne durumdadır bilemiyorum
aslihanakin Burcukra Ankara Şehir hastanesine muayeneye gittiğim oldu. Memnun kaldım. Arkadaşlarımın takipleri de şehir hastanesinde onlar da memnun. Doğum için bir şey diyemiyorum.