humeyra_tplsn o zaman ayrı,ben de hamile hamile kuruntu yapıyorsun kendini üzüyorsun zannettim.6. Aydan sonra kilo çok alınıyor diyorlar.Biraz kalorisi yüksek şeyler yiyebilirsin.Mesela yoğurdu evde yap ama manda sütüyle yap,tam yağlı peynirler tüket,biraz hamur işi de yiyebilirsin 😅 yiyemeyen tüm hamilelerin adına yiyebilirsin inşallah kan,can,sağlıklı kilo olur 🙏🏻