Herkese hayirli günler bebisim le 15+0 olduk 2 haftadir hayat durdu bana ikili test riskli cikti sonrada amniyosentez yaptirip tehlikeye sokmaktansa yurt disina kan tahlili gonderdik ayin 15ini bekliyoruz bizde duanizi eksik etmeyn sonuclar temiz gelsin kizlar rabbim benle beraber hepimzin evlatlarina saglikla vaktinde kucagimiza almayi nasip etsin rabbim