minemom Yani çok zor geçmemişti😊Kolay açılmam oldu ve fitil ile başlatıldı doğumum. Bunları anlattım doktorumla ilk başladığımızda. Belki çatı muayenesi yapmama sebebi onunla alakalıdır diye düşünüyorum😊Doğum hikayem de var biraz gerilerde benim paylaşımlara tıklarsanız bulabilirsiniz😊