Kızlar bugun 40 çıktı şükür agrım falan kalmadı.Aynada bakmak istedim bu zamana kdar dayanamıyordum dıkısler dusmusmu bı bakıyım dedım.İç tarafda hala ip var ama çürümüş rengı degısmıs sızce hala yaramı yoksa neden hala düşmeemiş dış dikişler dusmustu korktum sımdı napmalıyım