Esraalkis Hanimlar merhaba 39+4 günlük olduk hala bişey yok sizce normal bir durum mu? Bazen kasiklarda adet sancisi gibi yanma hisediyorum okdr başka bisey yok
Zeyneplena34 Esraalkis Tam ilk kızımı dünyaya getirdiğim zaman. Sizde en yakin zamanda kucağınıza alın sağlikla. Eli kulağındadır bebişin 😍😍
suscarparimm Esraalkis Bende de yoktu biraz önce nişan geldi ufaktan sancılar girmeye başladı ama dayanılmayacak gibi değil hastaneye gidiyorum 39+5 🤙🏻
nursaritas suscarparimm Rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip eder inşAllah mümkün olduğunca sakin ol ve nefesini kontrol et hayaline kavuşuyorsun ☺️ 🙏
suscarparimm nursaritas Hiç olmadığım kadar sakinim 😂 hastaneye gidip kontrol ettircem bişey çıkmazsa oturur ağlarım artık nişanda geldi