Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
Ikinci sezeryan olan varmikizlar
Annesiningulu
Kizlar
Anneyim
Annesiningulu
3 üncü var canım
Deletedmom0067
Bende 1 ay sonra 2. Olucam
Annesiningulu
Deletedmom0067
kac hafta erken olunuyor
Srplmcht
Annesiningulu
genelde normal zamanindan 2 hafta once oluyor
Deletedmom0067
Annesiningulu
38 haftada tam
Srplmcht
2 ay sonra 3.sezeryan olacak inşallah 🙈
Enesefe
24 gün sonra ikinciyi olacağım inşallah 😀😀