Yama 3MelekAnnesi3 o yuzden suan korkum var hic belirtim yok 5+3 gebeyim ve kese gözüktü 2 hafta sonra kalp dedi ins hayırlısı ile duyarız Allahim herkese nasip etsin
Yama QOH devamını okursanız ikinci yazımı görürsünüz orda kendimi ifade ettim.ilk defa burdaki platformu kullaniyorum. Ne kadr eksik bilgide olsa hata da olsa insanların yüzüne vurulmaz diye biliyorum neyse Allah herkesin gönlüne gore versin.
QOH Yama ben onu da okudum sizin ne anlatmak istediğinizi anlamadım,bana açıklarsınız belki diye yazdım o mesajı.Yoksa kelime harf yanlışı değil anlamadığım kısım.Onu belirttim ama siz sakinleşip tekrar okuyun bence.Beni anlamamışsınız bile…
Minikmucize1 Yama bende öyle genetik test yaptırdım benim genimde hastalık çıktı aktarıyomusum ama her seferinde aynı geni aktarmaz vücudumuz dedi doktor deneyerek görücez dedi üstüne ben hamile olduğumu öğrendim bir hafta önce kese bebek ve kalp atışını gördüm ama bundan önce 3 kaybım var ve yüreğimde ağzımda devamlı bisey olurmu düşüncesi ya sonraki kontrolde kötü bisey duyarsam hissi doktor fobim oluştu geçen hafta doktora gittiğimde titriyodum sıra beklerken eşim kızdı niye bu kadar kendini kasıyosun sanki içerde seni kesicekler rahat ol diye ama ne mümkün
Yama Minikmucize1 bende aynıyım elim ayağım buz gibi oluyo kötü bisy duymak istemiyorum Allahdan gelene raziyiz neyplm cok sukur bugunumuze
Didemmmmm Yama benim daha önce 2 kaybım oldu. Yapılmayan test kalmadı hiçbir şey çıkmadı. 2 sene sonra rahim filmi çektirdikten sonra tekrardan hamile kaldım. 9. Hafta benim için riskliydi ama çok şükür sorun yaşamadan 14+5 olduk. Ara ara hafif lekelenmem Oluyor ama hepsinde doktoruma gittim. Çok şükür. Açılma içeride kanama falan yok. Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
Minikmucize1 Yama evet yapıcak hiç biseyimiz yokki bende hemen kötü kötü seyler düşünüyorum sonra diyorum allah nasip ederse olucak benim gelen bisey yokki kan sulandırıcı verdi doktor onu her gün aynı saatlerde vuruyorum vitamini aksatmıyorum duamı ediyorum başka ne gelir elden haftada bir ultrasona giremeyizki
miniginannesi9 Yama önemli olan son adet tarihin. Hepimizin yumurtlama haftası adetten iki hafta sonra falan. Ama doktorlar son adet tarihine bakar. Adetiniz düzenli mi
Yama Dilze0204 Allah kimseye vermesin yasatmasın o durumu ama siz cok takiyosunz bazı şeyleri hayatta herşey olabilir a veya e hatalar olabilr önmli olan insan olabilmek burda hepimizin bi sıkıntısı yada mutluluğu endişesi var lutfen bni kırdığıniz gibi bi başkasını kırmayın ..iyi akşamlar size