Merhaba, yarın tam 34 haftalık oluyorum. 2-3 gündür gece parmaklarımda ve ellerimde uyuşma oluyordu. Önceki postlardan uyuşmanın çoğu kişide olduğunu ve zararsız olduğunu okudum. Bugün uyandığımda sol kolum ağrımaya başladı ve damarım şişmiş biraz, kan alınmış gibi sanki. Yaşayan var mı böyle bir şey? Biraz ödem tutmaya başladım ondan mı acaba, 4 gün sonra doktora gideceğim. Yaşayanınız varsa damar ödemden şişer mi ya da bu ağrının sebebini öğrenebildiniz mi merak ettim. İlk gebeliğim biraz endişelendim açıkçası. Teşekkürler şimdiden🌸