kızlar dün gece midem yanıp duruyordu durmadan kustum tüm gün yediklerimi midem bulanıyorken karnıma da ara ara sancılar giriyordu ama çok az bi sancı sonra dayanamadım mide ağrısına hastaneye gittim çatı muayenesi yaptı doktor 1 cm açlığın var dedi nst de çekti sancın görünüyor dedi sizce ne yapmalıyım yatış yap dedi ben eve geldim şimdi ara ara sancım var sizce doğum yapar mıyım bu gün bu ara 39+1 im