Kuyumcu Moonlight1 benımde tup bebek 12 haftaya kadar hep alttan gozuktu 7. Haftada duydum bende kalp atısını erken olabılır
poyrazinannesi3547 Moonlight1 10 gün sonraya randevu buldum aldım bakalım inşallah hayırlı haberler alırız hepimizde Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın gerçekten insan yıpranyor ben 2 düşük yaptım bu yıl çok yıprandım
Moonlight1 poyrazinannesi3547 ben de aynı iki bebek kaybettim bu yavrumu kaybetmek istemiyorum rabbim hepimizin yavrularımıza kavuştursun tüm bekleyenleri hayırlarla müjdelendirsin
Hiraumut Moonlight1 Bnm kuzenim de senin gibi gitti doktur demişti kese fln görünüyor ama kalp atışı yok korkma endişelenme demişti bi hafta sonra tekrar gel demişti gitti duydu çok şükür. Sende korkma cnm duyarsin İNŞAALLAH. :):)