Kizanesi bende şimdilik 10 lu hastane çıkışı, 5 li hastane çıkışı, alt üst takım olmak üzere kıyafet koydum. Her birinin içinde şapkası eldiveni var altları da patikli zaten. 4 ağız bezi , 2 çorap, penye battaniye, müslin örtü, yüz örtüsü, pişik kremi, 1 paket alt temizlik pamuğu, 1 paket ıslak mendil koydum bebeğe. 8 tane göğüs pedi, süt sağma Makinesi , depend, kağıt havlu, ıslak mendil, 1 takım pijama takımı içine uygun yazma koydum. Daha eksikler var yavaştan başladım ☺️