Ozgeszmn Gebeliğin 27. Haftasındayım bu zamana kadar doğru düzgün bulantı yaşamadım bu ara çok mide bulantı ve karın agrısı var . Son aylarda bu durumu yaşayan var mı lütfen yardım edin 🙏🙏🙏 yoksa acile gitmeli miyim su an ?
belisslinaa Ozgeszmn 29a girdim aynı bende de o haftalarda vardı ve hala ara ara var bende ilk haftalar yaşamadım