ben normalde de parça et yiyemeyen bir tiptim. Sadece kıyma halde yiyordum ama onda da tavuktan da çok tiksindim 24+5 haftada bir iki belki yiyebiliyorum ama bebeğimin gelişimi yerinde dün kontroldeydim 810 gr 30 cmdi 1 hafta önde oldugu söylendi. Tabi yemem lazım ama elimde değil yesem bütün yediklerimi çıkarırım