Nslihan sizi korkutmak üzmek istemem ama ben de 7+3 günlükken bebeğin oluşamadığını öğrendim. Doktor küretaj dedi, ben korkunca bir hafta bekleyelim dedi. Bir hafta bekledik, bebeğin kalp atışı yoktu. 6 haftalıkken oluşum durmuş. Kese de büyümemiş. Dün mecburen 8+5 ken küretaj oldum. Önce ilaçla düşürmeyi denedik ama 8 saat geçti düşmedi, sadece kanamam başladı, ve ben daha fazla ağrı çekmek istemedim. Zor bir süreç oldu ama yine de anneliği 7-8 hafta tatmak da o duygu o heyecan güzeldi. Rabbim isteyen herkese zamanında sağlıkla nasip etsin