Burcu_NFUE çoktan ben 1.kaybımdaburda öğrenmiştim 2019 da yılbaşında kürtaj oldum bağışıklık temiz eşim.genetik temiz benim temiz kormozomlar sadece 2 genim pıhtılaşma var homozigotum 2.gebelik te oksapar 0.4 iğne asprin gebe kalmadan içtim gebe kaldım devam ettim ama yine kalbi durdu 3.de de gebe kalmadan kullandım herşeyi gebe olunca da iğne dozu yükseldi ama aynı haftada gene kalbi durdu doktor bisey yapmadı norml.dedi bunlar ama ben oni bıraktım doçent buldum o da rahîm filmi çekil dedi çekildim rahmim dar T şeklinde cıktı norml ucken ölürmüş amaliyat sonrası dedi rahmin çok dar di genişlettik meğer bebeğin tutunması için hiç yer yokmuş tutunması için zemin oluştururlar bide cizik attım dedi ama sana bundan snra bi daha yaşamazsin diyemem yasaycagn varsa yaşarsın aynısını ama genelde bundan sonra ilerlio gebelikler dedi ben herşeyi burdan öğrendim yaptırdım benim kdr çevrem de bile uğraşn yok bana garip bakiolrdi ailem bile hormonlarım bile super hep baktiriorum her ay gününde adet olur yumurtlarim yazın annem hocaya bile götürdü artık muska takıyorum çevremiz dedi.bunuda gidin artık die