Mnkse benim 24 te falan hatta daha erken başlamıştı sabah akşam ayaklarım davul gibiydi çevremdeki herkes çok erken tuzlu yeme vs dedi hep. Şimdi 27 haftalık oldum son on gündür yedigime dikkat edip mümkün olduğunca akşamları 30 ila 45 dk arası yürüyorum şükür şiş falan kalmadı tabi ben su da çok içiyorum. Ayakta çok kaldığında şişiyor dinlenince geçiyor bi de oturma sekli beni çok etkiliyor sandalyede oturayım biraz hemen şişiyor. Benim yaptiklarim bunlar durumunuz müsaitse yürüyüşü deneyim derim kan dolaşımı acisindan