Zehraaa98 anneyim_33 bizde 38 haftalık olduk bir sürü mumluk anahtarlık güzel heıdyelıkler yaptırdım bebegıme yakın cevrem için (8 kardeşi🤷🏻♀️) çikolatayıza livadan ya da çitlekçiden falan hazır madlen alıcma valla zaten herkes yıyıp çöpünü atıyor 😂
kubraannecikk1 anneyim_33 merhaba ben de çikolata düşünüyordum ama hem havalar sıcak erir diye hemde bozulma şansı daha çok diye vazgeçtim onun yerine badem şekeri aldım üstünde ismi falanda yazılı tanesi 1.50 tl hem uygun hem mantıklı