Aliasafamam Oglusum dun 00:05′de dünyaya geldi çok şükür saglikliyiz normal doğum yaptım çok şükür, darısı tüm hamilelerin başına :)
2pasam03 Aliasafamam bizde gecen hafta cumartesi mezun olduk ama happy kıDs e alisamadim daha ayrilamiyorum buradan bu arada hayrli ömürlü olsun bebegin