37 haftalığım bende gece mide bulantısı şikayetiyle hastaneye gittim ilçede oturuyorum kendi hastanem yarım saat 45 dakikalık yerde olduğu için evime yakın özel hastaneye gittim ebe sancımın olduğunu doktorun gelip bakmasını istiyorsan yatışını yapalım serumla durdurmaya çalışırız doktor gelincede durumuna göre bebeği alırız dediler. Kabul etmeyip kendi hastaneme gittim,alttan muayene yaptılar açılma yokmuş bu sancılar olabilirmiş ama bebek çok toplanıyor ve karnım çok şiş hiç rahat edemiyorum yürümekte zorlanıyorum:()