baloglusuuumm Merhaba doktora gittiğimde kese erken görüldü ve daha 4 haftalık dedi 2 hafta sonra gel kalp atışı duyarız dedi sizce erken mi kese görüldükten 2 hafta sonra kalp atışı doktora gitmek ?
Nazmel baloglusuuumm canım benim de bugün 4+6 kese göründü beni de 9 gün sonra çağırdı 6+1 olacağım bende erken diye düşündüm görünür inşallah.
ysmn_kck17 baloglusuuumm Benim de 4 haftalık kesem gözüktü çok küçüktü . 6 haftada gittim hem bebeği gorduk hem kalp atışını dinledik . Tedirgin olucak bir durum yok merak etme ☺️ Erkende gözükebilir geçte .
baloglusuuumm Nazmel kese çok erken görüldü diye heralde çağırdı bende ⅞ haftalıkken gitmeyi planlıyordum
baloglusuuumm ysmn_kck17 yok tedirgin olmadım sadece bebek için ultrason çok zararlı tekrar tekrar ultrasona girmek istemiyorum o yüzden
Bahtubahtu baloglusuuumm Ultrasonda, anneye veya gelişen bebeğe zarar verebilecek kanıt bulunamamıştır. Yani ultrasonun sık kullanılması ya da az kullanılması bebeğe herhangi bir zarar vermez.
ysmn_kck17 baloglusuuumm 2 hafta sonraki muaynede herşey yolundaysa sonra ayda 1 e dönüyor zaten . Ee son haftalar da 10 günde 1 e düşüyor .
Feyzaayaz Merhaba kızlar bende dün 4.6 haftalıktm kesemi zor buldu ama 10 gün sonra kalp atışına çağırdı sizin gibi şaşırdım ama demek ki erken değilmiş😂
baloglusuuumm Feyzaayaz 4 haftalık bile değildi kese doktor şaşırdı bende küçük diye biraz beklemek istiyorum Ama gel dedi kafam karıştı
Bahtubahtu baloglusuuumm 6+1 iken gittim ilk hem keseyi hem de bebeğin kalp atışını duymuştuk.. ilk gitmemiz de yani ☺️