Gizem957 ah ya sakın böyle densiz insanlar yüzünden kendinizi hırpalamayın. hiçbir çocuk ne 1 kg zayıflıktan ne fazlalıktan ölmez. Açsa da ağlar toksa da ağlar gazı varsa da yoksa da ağlar doğası bu. Siz bol bol gazını çıkarıp, göbeği düştüyse her gün banyosunu yaptırın rahatlasın, gaz kremleri var danışarak ondan alıp masaj yapın çok etkiki o kremler. doktoru da değiştirin ayrıca şikayet de edin. Acemi anneye be biçim üslup kullanmış. her bebeğin organizması kendisini hayatta tutmaya odaklıdır korkmayın, hareketlerinden yakında aç mı tok mu anlayacaksınız zaten. yanınızda anne ya da kayınvalidenizi çağırın destek olsunlar.