Merhaba güzel anneler 23+6 ilk hamileligim şöyle soylemek gerekirse göğsumden sürekli beyaz şeyler akıyor son 2 ve 3 gündür sarımsı ve beyazımsı şekilde uyandiğimda gun icinde hem atletimi hemde tsortumu yuvarlak yuvarlak ıslatıyor 🤭bana sütün çok gelicek diyolar ama o sarılıği anlamadim böyle yaşayan varmi acaba ?