seda_00 Kızlar Şafak giyim diye biryerden alışveriş yaptım yapmaz olaydım. Elbiseyi beğenmedim iadeye gönderdim 16 gün oldu hala paramı yatırmıyorlar . 15 gün içinde olur diye diye beni oyaladılar. Nasıl paramı alabilirim beni hesaba almıyorlar .
Mikmikk seda_00 türketici hakem heyetine başvurun başvuru ekran fotografını atın anında atarlar parayı