Kizlar 15 haftalık doktora gittigimde doktor buaradaki yani bu hastanedeki ultrason cihazlari o kadar iyi degil gostermez dedi ama baska hastaneye gitsen gorebilirsin demisti bende bugun 16 haftalık oldum bugün özel hastaneye gidecem inşallah belli olur sağlıklı olsun gerisi hic onemli degil ❤️ belli olur değil mi ya kızlar