Una_Seda Merhaba 🙋🏻♀️ ilk hamileliğim çatlamaktan bende korktuğum için 13. Hafta 2-3 günde bir ıncıa marka çatlak kremine başladım çatlağım yoktu olmaması için, olursa en aza indirmek için 😊 Doktorum badem yağı, kakao yağı, bebek yağı da kullanabilirsin dedi şu an 19. Haftamdayım akşamdan akşama 1 kez ıncıa kremi gün içinde de 1 kere bebek yağını kullanıyorum, yaklaşık 1 ay krem aradım bio-oil alcaktım sonra lierac karar verdim sonra bu ıncıa kremde en az onlar kadar önerilmişti onu almak istedim, doğal bi kokusu var beni rahatsız etmedi ağır değil, jel vazelinimsi bi kıvamı var, aksam sürüp yattığımda yarın akşama kadar nemli tutuyor yatarken yeniden sürüyorum şu an da memnunum 1 tane çatlağım vardı sol tarafımda popoya doğru önceden olan bir çatlak onun dışında henüz bir çatlağım yok, umarım olmaz 🙏🏻