23101991 Kızlar dünden beri afedersiniz ishal oldum. Doğum habercisi diye okumuştum, normal mi acaba, var mı böyle olan. Sancım vs yok.
Misrax 23101991 bende 36+5 im 1,5 haftadır ishal oldum bu normalmiş vucut kendini hazırlıyor ama dogurmuyoruz daha 🤭
Omerhatice 23101991 evet doğumun yakın olduğunu gösteriyor.. Bende 35 +yim.normlde ama bebek 36 dan gidiyor bende 3 4 gündür ishaldim bugün azaldı biraz 🤗
XxKirmizibalik 23101991 ben geçen hafta oldum. Doktorum hemen probiyotik bir toz verdi. Doktorunuza bildirin çünkü erken doğumu tetikleyebilir dedi bana. Ve gerçekten sancı çıktı nstde. İshalden olabilir dendi. Yani doğum belirtisi olmasa bile ishal dikkate alınması gereken birşey.
23101991 momsboys iki gündür erik yiyordum aç karna. Ona yordum bende. Sonra internetten bakınca doģum belirtisi diye okudum. Bilmiyorum devam ederse bugünde doktora giderdim artık.
Basak26 23101991 benimde ishal yok ama sürekli tuvalete gidiyorum bağırsaklarım çok çalışıyor 36 hafta oldum bende gaz ağrısı başladı yeni yeni 🙄 hiç midem bulamazdı 2 gündür arada bulanıyor bende anlamadım noldu
gullcannn 23101991 Canım 37+1 haftalığız. 30 lü haftalarin başından itibaren aram aram ishal oluyorum vücut hazırlık yapıyor gibi. Birde 3 gündür kusmalarim geri geldi benimm