Merhaba güzel anneler 3 gündür gribim.İlk gün boğazım ağrıdı,ikinci gün hapşırdım ,üçüncü gün de sürekli burnum aktı.Bu benim normal zamanda da grip sürecidir.Fakat bugün acayip bi burun tıkanıklığım var.12 haftalık gebelik olduğu için ne yapacağımı bilemedim.Bunun için tavsiyeniz var mı ?Evde doğal yollarla bebeğime zarar vermeden ne yapabilirim?Acil önerilerinizi bekliyorum.Şimdiden çok teşekkür ederim.