MuciZe_1809 oda yaptım mobilya besik olarak
Yanimada küçük ana kucagi alıp onu kullandım gayet iyi oldu benim için simdi kizimdada ayni sekilde ilerlicez inşallah 🙏
Eğer oda düşünüyorsan ekstra büyük bi park yatağa gerek yok bence küçük bi anne yani işini görür diye düşünüyorum ☺