Papatya_38 Cigdemanne adetim geçtikten beş gün sonra gitmiştim ama erkendi ilk gebelik olunca heyecandan duramamistim on gün icjnde git bnve kese için görülür zaten
Cigdemanne Hatice1907 folik asit gebe kalmadan önce başladım kullanmaya hale devam ediyorum teskkur ederim😊
momsboys Cigdemanne ben ilk 5 haftalıkken gittim yani reglim 1 hafta geçince keseyi gördüm 7. haftada bebek ve kalp atısını duyduk
Mutlu2604 Ben 6+4 de gittim kalp atışını da duymuştum. Ama öncesinde sağlık ocağı testlerimi yapmıştı sizde sağlık ocağına gidin testlerinizi yapsınlar.