Baharburcu Merhaba arkadaşlar 35. Haftamızdayız yatarken sağ tarafıma döndüğümde batma gibi karnımın içi acıdı şuan biraz hafifledi ama neden olabilir sizce acı hissi böyle batar gibi.
Esbebeginannesi Baharburcu ben 34. Haftadayim benim de sol tarafimda oluyor sanki icerden geriliyo yırtılıyor gibi bir acı.
Baharburcu Esbebeginannesi evet aynen öyle canım aynısı bendeki de korktum içi acıyor çünkü bir sürede geçmedi korktum uykumdan uyandırdı zaten uyuyamıyorum artık.
Baharburcu Nuray11 evet canım büyük ihtimalle o yüzden Allah hepimizi kurtarsın 25 hazirana günümüzü aldık bekliyoruz artık
Nuray11 Baharburcu bakalım haftaya kontrolüm var 36+4 haftalık olucam o zaman inşallah bende günümü alırım