2hafta önce bime uğramıştım denk geldi. 400 liralık bebek arabasını 160 yapmışlar. Diğer çocuklarıma hediye gelmişti arabalar onun için çok anlamıyorum arabalardan. Ama bunu baya inceledim soruşturdum herkez önerdi.Ben de aldım. Zaten 3.çocuğum onu idare etse bana yeter.