Bende üçüncü sezaryanı olucam ıkıncı bebeğimle ıkı yıl var arada ama hıc bugüne kadar korkmamıştım kuzenim 5 tane yaptı sezaryan bana göre ınsan kendını rıske atmamalı , Allah nasıp eder bu benegı de kucağıma alırsam çocuk konusu benım için kapanıcak ınsallah