Hemsireanne7979 4 aylık gebeyim geçen hafta ise başladım doğuma kadar da çalışacağım inşallah hiç bilmediğim için soruyorum ben doğum parasından yararlanabilirsiniz veya ne kadar alırım bilginiz varmı