Hemsireanne7979 4 aylık gebeyim geçen hafta ise başladım doğuma kadar da çalışacağım inşallah hiç bilmediğim için soruyorum ben doğum parasından yararlanabilirmiyim veya ne kadar alırım bilginiz varmı
Eylul1987 Hemsireanne7979 dogumdan once 90 gun priminiz yatmaniz gerekiyo. Pandemiden once son uc ayin maas ortalamasi aliniyodu. Simdi dogumdan onceki bir senenin ortalamasi aliniyo ne kadar alirsiniz ona net bisey diyemem.sgk yi arayin isterseniz daha net bilgiyi ordan alirsiniz